Om meg

Bildet mitt
Jeg heter Lin, er født i 1975 og er gift med ungdomskjæresten. Sammen har vi to jenter født vinteren 2001 og våren 2004. Jeg er scrappoholiker og lager kort når det stopper litt opp på scrappinga. Elsker denne hobbyen. Setter stor pris på kommentarer:)

torsdag 17. mai 2012

Hobbyrommet mitt:)

Long time no see!!! Jupp, men her kommer ihvertfall noen bilder av det nyoppussede hobbyrommet mitt:)) Trives her inne:) Godt med lys, god oppbevaring, stor pult osv osv. Det er gjort noen endringer siden disse bildene ble tatt, du vet , dukker stadig opp nye ideer om hva som er mest hensiktsmessig med tanke på oppbevaring. Har bla. hengt opp en stang, rett foran meg, til alt stæsjet som jeg hadde i Paper stickers binderen...NÅ ser jeg faktisk hva jeg har, og så mye lettere tilgjengelig, ergo, blir det brukt. Er også veldig fornøyd med tapetet (det bør jeg være til den prisen!!!)
Min gode oppbevaring av tøy, hobby ting og papirer:)
Kort jeg har fått:)
Her sitter jeg og hobbylerer:)
Ha en fin dag, klem Lin:)

4 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjekkt å se deg igjen !!
Og DET flotte og store hobbyrommet da...wow...og for et system. Gratulerer med nytt rom !!

Klem Kjersti

Heidi sa...

Å herligheten for et hobbyrom og for et system.
Må jo være en drøm å sitte der.
Gratulerer så masse.
Klem Heidi:)

Line sa...

Var jo kjempe flott rommet ditt. Så kjekt å henge opp en stang til å henge kort i. Regner med at det alltid er like ryddig :-)

Sivic sa...

Så flott hobbyrommet ditt ble !!
Det ser kjempekjekt ut : )
Her kan du kose deg masse : )
Ha ei fin uke!!